Aplikacja na Komandora | Pingus

Locked
217 views
SteamID: STEAM_0:0:125014196

DiscordID: 无尽Pingus最好 #1064

Na komandora jakiego oddziału aplikujesz: 212th

Nick na serwerze: CT 2002 Pingus

Czy masz mikrofon: Tak.

Znajomość uniwersum Wojen Klonów(0/10): 8,5/10

Jak często grasz na serwerze?: Codziennie po pare godz.

Doświadczenie:

-CC | CG | Inna sieć 
-CPT | 104th | Inna sieć
-MJR | 18th | Inna sieć
-CC | KP | Inna sieć
-CC | doom| Inna sieć
-MJR | EOD | Inna sieć
-EXO | KP | Inna sieć
-EXO | KP | Inna sieć
-CPT | 187th | Inna sieć
-SLT | 212th | Inna sieć
-Admirał Inna sieć
-CPT | 44th | Inna sieć
-RC | Fixer | Inna sieć

Dlaczego zasługujesz na tą rangę? 
Wiem ,że wiele osób może mnie nie znać i pewnie zadajecie sobie pytanie "kto to?"  "Ciekawe czy sobie poradzi?" itp.
,wiec odpowiem wam jestem Pingus gram od 4 do 5 lat na trybie SWRP byłem na wielu rangach od TRP do CC wiem jakie to przezycie oraz wiem czego chcecie.
Wiekszość osob prawdopodobnie nie bedzię zbyt szcześliwa,jeśli by mi się udało ale uwieżcie mi na słowo ,że poradze sobie w tej roli jestem w stanie
wam zapewnic ,że mając mnie jako komandora nie zawiedziecie się ,a wrecz przeciwnie bedziecie szcześliwi. Chciałbym wprowadzic do tego odziału dyscyplinę ,
trochę wyzwań, chce żebyście się czegoś nauczyli i nie tylko wy również ja ,jestem w stanie wam przekazywac wiedze oraz umiejetnosci i w mi też ,wracajac do tematu
myśle ,że nadaje się na tą rangę iż potrafie przeprowadzać przerozne selekcje ,wykłady ,treningi itp. Moim celem ,ktory sobie zawsze wyznaczam to darzyć do wyznaczonego
celu a w tym oddziale moim celem bedzię darzyc do jak najlepszego odziału ,który bedzie miał  osiagniecia i bedzię najlepszym odziałem na serverze. Równiez chciałbym żeby odział
był szanowany oraz żeby osoby ,które  są w nim szanowały by siebie nawzajem. Również potrafie wyjść z wielu sytuacji ,potafie opanować wieksza grupe osob ,potrafie pogodzić dwie